Χαρά Αυγερινού

Χαρά Αυγερινού
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗ ΦΩΤΟ
"Αν κατάφερα να ανοίξω μια χαραμάδα στο σκοτάδι, να παραμερίσω έστω ελάχιστα το μαύρο πέπλο της άγνοιάς σας για το πώς νιώθουμε, κερδισμένη είμαι! Αν κατάφερα να χαμηλώσουν κάπως τα υψηλά τείχη της αδιαφορίας, της καχυποψίας και της δυσπιστίας που ορθώνονται απέναντί μας, πάλι κερδισμένη είμαι! Αν άγγιξα την ψυχή σας, με το λόγο που με δυσκολία και πόνο κατάφερα να αρθρώσω, διπλά κερδισμένη είμαι! «Μα, αν τίποτα απ’ όλα αυτά δεν καταφέρω, πάλι κερδισμένη είμαι. Γιατί μπορώ κάθε ξημέρωμα να κοιτάζω κατάματα τον ήλιο. Γιατί μπορώ να δαμάζω τους φόβους μου κάνοντας όνειρα, γιατί υπάρχω ακόμη και ζω!» Χαρά Αυγερινού

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ - ΕΡΤ 3 - ΠΝΟΗ ΖΩΗΣ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΘΑΝΑΤΟΥ



Δείτε την εκπομπή ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ της   ΕΡΤ3  με το Βασίλη Βασιλικό,

                                       που παρουσιάζει  το βιβλίο μου:


ΠΝΟΗ ΖΩΗΣ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ PS

 (2η έκδοση 2011)

Ζητώ συγγνώμη για τη σκληρότητα κάποιων εικόνων, 

όμως και τα ίδια τα ναρκωτικά είναι ΣΚΛΗΡΑ!!!






Το video που ανέβασα, απαγορεύτηκε πριν καν αναρτηθει ...



Οκ  τα πνευματικά δικαιώματα της εκπομπής ανήκουν στην ΕΡΤ, 

αλλά να μη μπορείς να αναρτήσεις κάτι που σε  αφορά άμεσα??????????


αν δεν το βλέπετε

ΠΑΤΕΙΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ



http://www.facebook.com/photo.php?v=201904859894965

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου